salad-374173_960_720

Šťavnatá, sytá a chutná to je Fresh diet

Moderní dieta, která je o štíhlosti a kráse. O způsobu jakým o jídle přemýšlíme a o jídle, kterým se stravujeme. Fresh diet ukazuje, jak dobře jíst a uchovat si tak štíhlou postavu v dobré kondici.

Jak vznikla Fresh diet

Nová Fresh diet se snaží uvést věci na pravou míru. Radí, které potraviny by se měly jíst. Jsou to především potraviny, na jejichž chuť jsme zvyklí. Tato dieta se vyvíjela v průběhu dvacetileté práce se ženami, které si velmi přály změnit svou postavu a také životní styl.salad-374173_960_720

Tato dieta hovoří o tom, jak funguje naše tělo. Během kterých částí dne potřebuje nejvíce sacharidů a kdy je naopak čas si dát k jídlu něco lehčího. Je vytvořena tak, aby co nejlépe zapadala do každodenního života a přirozeného prostředí, ve kterém dnes žijeme. Jde o zdravý životní styl, jehož cílem je krásná postava a dobrý pocit pro naši duši.

Pro koho je určená

Je určená především pro ženy, na nichž bylo všechno vypozorováno, ale nicméně ji mohou zkusit i muži. Podle vlastních zkušeností je tato dieta velmi účinná.

Tato dieta je vhodná pro všechny lidi, kteří vyznávají dynamický, otevřený a pestrý život. Pro všechny, kteří efektivně plní své cíle. Vyznavači různých diet snadno posoudí, že tato dieta je příkladem plnohodnotné a zdravé výživy. Fresh diet poskytuje výživu pro celé tělo, reguluje pocit hladu a dodává energii našemu tělu. Fresh diet poskytuje přísun veškerých živin ve správném poměru.

3 základní pravidla Fresh stylu

Zvyšovat příjem potravin s podílem pitné vody. Nejlepší je ovoce. Samozřejmě vše v čerstvém stavu. Je plné vitamínů a minerálů, které tělo nejvíce potřebuje. Důležitý je také pitný režim kde je nejlepší voda, která více zažene žízeň než ovocné šťávy. Neobsahuje navíc žádnou energii ani tuky navíc.bunch-of-grapes-210617_960_720

Snižovat množství sacharidů ve stravě během dne – nejvíce je jich v obilninách, těstovinách, pečivu, bramborách, rýži a ovoci. Nejvíce sacharidů by se mělo sníst na snídani a na oběd, je zde dostatek času na aktivity, během kterých energii ze sacharidů využijete a spálíte. Vhodné je například plavání, běhání nebo třeba fitness. Odpoledne by se měly konzumovat složené sacharidy (např. chleba), v kombinaci s mléčným výrobkem dobře zasytí. Večeře by měla být už lehčí.

Během dne by měly být tři základní jídla, doplněná o lehčí svačiny.

Výhody Fresh diet

Tato dieta je skvělá v tom, že umožňuje navzájem kombinovat všechny živiny, jako jsou bílkoviny, tuky a sacharidy. Další výhodou je pocit sytosti, který dieta navozuje včetně velké dávky energie. Poslední výhodou je její flexibilita. Tato dieta se přizpůsobí každé postavě a také všem chutím.

Potraviny podle Fresh diet

diet-403588_960_720Aktivátory. To jsou potraviny, které dietu podporují. Jejich podíl tuků, sacharidů a bílkovin tělo dokáže zpracovat. Díky těmto potravinám dodáváme tělu dostatek energie. Jsou to např. brambory, celozrnné pečivo, čaje, voda, paprika, ředkvičky, houby, čerstvé sýry s obsahem tuku do 40%, citrusové ovoce, drobné ovoce aj.

Stabilizátory. Občasné konzumování stabilizátorů je povolené. Jsou to především potraviny, které při častém konzumování nevedou k žádným úspěchům. Jako jsou čerstvé ovocné a zeleninové šťávy, kuskus, těstoviny, chléb z bílé nebo sójové mouky, smetanové jogurty, olivy, avokádo, rostlinné tuky aj.

Inhibitory. Tyto potraviny byste měla ze svého jídelníčku vyškrtnout. Jsou to džusy, energetické nápoje, smažená jídla, mléčné dezerty a koktejly, konzervovaná zelenina v oleji, máslo, kečup, hořčice, kokos, ořechy, kompoty, džemy aj.

Ukázka Fresh jídelníčku

Snídaně: Míchaná vajíčka s čerstvými bylinkami, nakrájené rajče s mozzarellou a toustem.

Oběd: Hovězí burger na celozrnné housce s rajčaty, hlávkovým salátem a dressingem.

Večeře: Masové kuličky z mletého masa se špagetami a restovaným špenátem s česnekem.

Svačiny: Čerstvé ovoce

Sellus Rio 

Posted in Dieta and tagged , .

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *